|
|
|
|
|
ՄԵԿ ԽՈՍՔՈՎ` ԵՐԿՈՒ ԲԱՌՈՎ, ԵՐԵՔ ՏՈՂՈՎ... |
Հանճարեղությունը, անշուշտ,
պարզության մեջ է,
բարդությունը: հասկանալու.....
Հանուն
սրբազան հավատի...
խաբում ենք ինքներս մեզ...
Գողը
տանտիրոջն է ատում ,
բանագողը՝
հեղինակին,
խաչագողը՝ Աստծուն....
Հոտից
պոկվելու հնարամիտ միջոցը այն գլխավորելն է:
Ամենայնի «Ոսկե միջինն» է լավ, բացի... միջակություններից:
Հարկավոր է եզակի լինել՝ բոլորինը
դառնալու համար...
Ըստ Արիստոտելի .
«Ես գիտեմ, որ ոչինչ չգիտեմ»:
Ըստ էիզմի .
«Ես չգիտեմ,թե որքա՜ն գիտեմ...»:
Ճանճի բախտը շշի պատին է բախվում,
հայի բախտը՝
տխմարության:
Բախտն հաճախ է ծեծում մեր դուռը՝ բայց այդ մենք տանը
չենք...
Ականջդ բեր` լսեմ, շուրթերդ բեր`... ասեմ:
Թռչող գաղափարները հավանոցներում չեն թառում:
Մրջյունի համար քարը սար է, թռչունի համար սարը` քար,
միջակների համար` համահավասար…
Ճարը ծնում են համաճարակները։ |
Զգուշացե՛ք ճշմարտությունից, այն կարող է
ձեր դահիճը լինել:
Ուտեմ քե՛զ, ուտեմ քե՛զ». - ասում են
սիրելիներդ և… մարդակերները:
«Գնա՛ մեռի` արի՛ սիրեմ». - ասում են հայերն ու…
լեշակերները:
|
27/05.2011թ.
ՀԱՅԱԳԻՏՈԻԹՅԱՆ «ՄԻԱԿ
ՏՂԱՄԱՐԴԸ»
Ավանդույթը զորավոր
ուժ է: Անգամ, եթե
այն շեղված է կամ
կատարելապես թյուր:
Գիտաբանական
փաստարկներ չորոնելու
համար բավական է
հիշատակել
աստվածաշնչյան
ծագումնաբանությունը,
որի դեմ թեև դեռևս
այնժամ ըմբոստացան
պատմահայր Խորենացին
և ապա շատ այլք,
այդուհանդերձ այն
շուրջ երկհազարամյակ
ի վեր
շարունակում է ներգործել պատմագիտական մտքի ու հոսանքների վրա: Առավել
ևս, որ առկա են
քաղաքական շահարկումներ և շահագրգիռ զորեղ բևեռներ... |
|
|
15/03.2011թ.
ԱԶԳԱԲԱՆԱԿԱՆ ՈՒԽ/ՂՏ
ԵՎ ՈՒՂԻ
Մինչ ծախու իշխանությունները, թշվառ միջակությունն ու դատարկաբանները
բորբոքում և
բարբաջում են Ա.
Վարպետյանի և Էության
«ոչ գիտական»
բանսարկումներից,
զուգահեռաբար
շարունակվում են
խառնիբուռն աճել այդ
գաղափարների
արծարծումները,
ներգործությունները,
բնականաբար նաև
կապկումները,
բանագողություններն
ու քաղաքական
շահարկումները... |
|
7/02.2011թ.
ՀԱՅԱԳԻՏՈԻԹՅԱՆ
«ԱՆՈՒՇԻԿ» ԴԵՄՔԸ
Տարբեր առիթներով
արծարծել ենք «Էության»
գաղափարների ներգործության,
համասփռման, փոխառությունների
թե բանագողությունների
ֆենոմենը, և այդ
հիմնականում
առանց աղբյուրների նշման: Հայտնել նաև 1990թ. ի վեր
մինչև 2000թ. «Հանրապետական»
կուսակցության և նրա
ղեկավարության հետ մեր
գաղափարական
համագործակցության մասին... |
|
7/02.2011թ.
ՈՃՐԻ ՀԱՅՐԵՆԻՔ, ՃՈՐՏԻ
ՀԱՅՐԵՆԻՔ, ԿԵՂԾ
ՈՒ ԿԵՂՏԻ ՀԱՅԱՍՏԱՆՍ…
Այդ բոլորս էլ գիտենք, բայց խուսափում ենք խոստովանել:
Նախընտրում ենք
հայրենասիրական երգեր
որոտալ, սնապարծորեն
հոխորտալ «բարոյական
հաղթանակներով»,
սպառնալ «արյան
ծովերով», կատվի ու
կաչաղակի փոխարեն
ներկայանալ առյուծ ու
արծվով, այդուհանդերձ
անզոր դիտելով
օր-ցերեկով,
ալամ-աշխարհի առջև
«մայր հայրենքի»
բռնաբարումը...
|
|
|
|
7/01.2011թ.
ՀԱՅՈՑ ԱՐԻԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ
ԽՆԴՐԱԿԱՆԸ
Թեև հայոց
արիականության հետ առնչության
վերաբերյալ տարբեր ակնարկներ
եղել են վաղուց, սակայն,
հակառակ ասեկոսների,
ուրացումների ու
յուրացումների, հայոց արիական
ծագման տեսությունն ու
արիականությունը արդի հայ
իրականություն ներմուծել ենք
մենք` նախ «Ովքե՞ր են ի
վերջո արիացիները»
մենագրությամբ և ապա... |
31/12.2010թ.
«ՎԷՃ ՅԻՍՈՒՍԻ ԱՆՁԻ ՇՈՒՐՋ»
Այդ
եղել է բոլոր ժամանակներում,
քիչ թե շատ ակնառու բոլոր
մահկանցուների շուրջ,
հալածանքներն ու «խաչելությունները»` նույնպես: Հատկապես հայ
իրականությունում,
սկսյալ պատմահայր Խորենացուց, անցնելով Հայաստանից վտարված Դավիթ Անհաղթն ու
բանսարկված Նարեկացին, մինչև
Խ. Աբովյան, Կոմիտաս....
|
15/09.2010թ
ԵՐԿՀԱԶԱՐԱՄՅԱ ՔՍԱՆԱՄՅԱԿ
Սույն տարվա սեպտեմբերի 15-ին
լրանում է «ԷՈՒԹՅՈՒՆ»
-Ազգային Իմաստության Տաճարի
(ԱԻՏ) 20-ամյակը, հիմնադրված
15.10.1990 թ.:
Քսանամյա հեռավորությունից և հատկապես արդի իրավիճակում
այդ իրադարձությունը ավելի
քան խորախորհուրդը է: Ավելին
կլինի 40, 60 թե 100 տարի
հետո...
|
|
15/09.2010թ.
ՕԲՍԻԴԻԱՆԱՅԻՆ ՈՒՂԻՆԵՐ
Այժմ Հնագիտության մեջ մտած
եզրաբանություն և
հասկացություն, ըստ որի
բնորոշվում են Հին Քարի դարից
սկսյալ առևտրական կապերը
տարբեր տոհմերի, էթնոսների ու
երկրների միջև, հասկանալիորեն
ելներով այդժամ քարե
գործիքների կարևորությունից և
կացութաձևից: |
|
07/07- 03/08.2010թ.
ԿԱՐԱԿՈՒՄ.
ՕԱԶԻՍՅԱՆ»
ՔԱՂԱՔԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ
Մաս
I,
Մաս II
Հնագիտական ամեն մի նոր
բացահայտում մի նոր լույս
է սփռում հեռավոր
խորխորատների վրա:
Եվ այդ է նաև այս մեկ
դիտարկման պարագան:
|
11/06.2010թ.
Ա.
ՇՈՊԵՆՀԱՈՒԵՐԸ
ԵՎ
ԷԻԶՄԸ
Ի՞նչ
կապ…»- պիտի
տարակուսեին
թերհավատները,
փնթփնթային`
ակադեմիականները,
փնչար` գրոց-բրոց
միջակությունն ու
վերստին փրփրեին
կիսագրագետ
ընդդիմախոսները:
Բայց թե~ ... |
|
|
|
|
13-21/03.2010թ.
ԲՈՒՍԱԿԱՆ
ԲԱՆԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Մաս
I, Մաս
II
Դեռևս
1995 թ. հրապարակված
«ԷՈՒԹՅՈՒՆ» հատորում,
«Բնազանց աշխարհ» խորագրի
տակ մենք մի ամբողջ բաժին
էինք հատկացրել
արտաբնական թվացյալ
երևույթներին:
Այժմ, նման թեմաները
վերստին գիտական բուռն
հետաքրքրությունների
պարագաներ են...
|
|
|
07/03.2010թ.
ԵՎ
ՃԱՆԱՉԻՐ ԶԲԱՆՍ...
«Չկա ավելի բարձր կրոն`
քան Ճշմարտությունը»
(թեոսոֆիայի
նշանաբանը),
ԷՈՒԹՅՈՒՆ-ից
վեր` որևէ ճշմարտություն!!!
Գիտական բացահայտումները, նոր
տեսություններն ու մարգարեությունները
անցնում են ճանաչման խրթին ճանապարհ:
Առաջինը հաստատվում է
փորձով, երկրորդը`...,երրորդը`... |
01/02.2010թ.,
ԷԻԶՄԸ
ԵՎ ՆԵՅՐՈԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
(
նեյրոկենսաբանություն,
նեյրոհոգեբանություն,
նեյրոփիլիսոփայություն,
նեյրոռոբոտիկա, նեյրոպլաստիկա ևն)
Մաս
I ,
Մաս
II ,
Մաս
III
Սույն ակնարկը
հրապարակվում է միմայն որպես
տեղեկատվություն գիտական աշխարհում
կատարվող հետազոտությունների և էիզմի հետ
դրանց առնչության համար:
|
«Երդվում
եմ ասել ճշմարտությունը,
միմիայն ճշմարտությունը,
և ոչինչ բացի
ճշմարտությունից» շարքից
19.04.2009թ.
ԷՈՒԹՅՈՒՆ
Ազգային Իմաստության
Տաճարի
ՈԴԻՍԱԿԱՆԸ
Մաս
I,
Մաս II,
Մաս III
|
|
30/12.2009թ.
ՍՐԲԱԶԱՆ ՋՐԱՎԱԶԱՆ
Մաս
I
,
Մաս
II
Ստամբուլի
հնագիտական
թանգարանի
սրահներից մեկում
ցուցադրված է
կավաքարե մի
ջրավազան, որը
կարևոր տեղ է
զբաղեցրել շում.
Գիրսու քաղաքի
Նինգիրսու աստծո
տաճարում: Կենտ
այս արտեֆակտը
կրում է այնքան
ուղղակի-անուղղակի
ինֆորմացիա, որ
ընդունակ է
իմացաբանական
չափազանց մեծ
բացահայտումներ
անել:
|
|
05/12.2009թ.
ԱԶԳԱՅԻՆ
ԳԵՐԽՆԴՐԱԿԱՆՆԵՐ
Ժամանակ առ ժամանակ դրանց
մասին խոսվում է, սակայն
որպես միայն կարգախոս,
ինչպես «Ո՞վ
ենք, որտեղի՞ց
ենք գալիս և ո՞ւր
ենք գնում» պաթետիկ
հորջորջումը` առանց
անդրադառնալու հենց այդ
խնդրականներին կամ անգամ
ճանաչելու դրանք: Իսկ որո՞ նք
են ազգային
գերխնդրականները և
ընդհանրապես ի՞նչն
է գերխնդրական:
|
06/11.2009թ.
ՄՈԳԱԿԱՆ
7 ԹԻՎԸ
Մաս
I ,
Մաս
II
Այսպես
է խորագրված գերմ. Udo
Vieth-ի գիտահանրամատչելի
վավերագրությունը
(Գերմանիա, 2005 թ.),
նվիրված 7 թվի
պատմամշակութային ու
էզոթերիկ առեղծվածին... |
|
22/10.2009թ.
ՀԱՆՃԱՐ ԵՎ ԱՄԲՈԽ
Ըստ
մարքսիզմ-լենինիզմի,
անհատ և հասարակություն
անտագոնիզմը իբր սոսկ
բուրժուա-կապիտալիստական
ֆենոմեն է...Մինչդեռ, այն
ունի նաև հոգեբանական
հիմք և
առավել
սուր`դրսևորվում
է
ամբոխ և
հանճար
հարաբերակցության
մեջ... |
|
|
16/08 - 12/09.2009թ.
ԿԱՏՆԱ
( պատմամշակութային քննախուզություն 4 մասից )
Մաս I , Մաս II , Մաս III , ՄասIV
Եվս մեկ հնագիտական բացահայտում եկավ լրացնելու արևելագիտության և
մասնավորապես հայագիտական «խաչբառի» հանգուցային վանդակներից մեկը... |
|
|
|
19/06.2009թ.
ՀԱՅՈՑ ԾԱԳՈՒՄՆԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ
ԽՆԴՐԱԿԱՆԸ
Նախ անդրադառնանք, որ
հատկապես հայոց
պարագայում հարցը ունի
միմյանց հետ փոխշաղկապված
երկու հիմնական փեղկեր:
Առաջինը, ե՞րբ և որտե՞ղ է
սկզբնավորվել «նեոլիթյան
հեղափոխությունը»,
այսինքն` արդի
քաղաքակրթությունը... |
11/06.2009թ.,
ՀՈԲԵԼՅԱՆԱԿԱՆ
ԷՐՈՍ ԵՎ ԹԱՆԱՏՈՍ (ՍԵՐ ԵՎ
ՄԱՀ )
(էսսե
էություն-էիզմ ուսմունքի
թեմաներով)
Գոյաբանական երկու
սկզբունք, որոնք
հանդիսանում են արվեստի
ու գրականության հիմնական
թեմաներ, ըստ Զ. Ֆրոյդի`
մարդու ակտիվության երկու
բնազդները և ... |
«Երդվում
եմ ասել ճշմարտությունը,
միմիայն ճշմարտությունը,
և ոչինչ բացի
ճշմարտությունից» շարքից
24/02.2009թ.
ՃՇՄԱՐՏՈՒԹՅՈՒՆ
(էսսե
էություն-էիզմ ուսմունքի
թեմաներով)
Այս հարցերի հարցը տրվել
է բոլոր ժամանակներում,
այդուհանդերձ այն
Պիղատոսի
պես
հիմնականում մնացել է
անպատասխան...
|
04/02.2009թ.
Ա~Յ-Ա~Յ-Ա~Յ,
Ա~Խ ԱՅՍ
ԱՅ-ԱՅԱՆ
(
KIYA
)
...
Մինչ
այդ
կատարելապես
անհայտ
էր, բայց
երբ
ԾՆՆԴՈՑ-ԱՅԱ
մենագրությամբ
որպես
հնագույն
նախամայր
բացահայտվեց,
պատմության
բոլոր
ծակուծուկերից
դուստրեր
ու
ծոռնուհիներ
դուրս
թափվեցին
ու դրանց
զուգահեռ
դեռ քանի
«ավատարներ»... |
|
|
|
|
|
|
12/12.2008թ.
ԱՄԱՆՈՐՅԱ
ՈՒ ԱՄԵՆՕՐՅԱ ԽՈՀԵՐ ՈՒ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
«Այն`
ինչ ժառանգել են ձեր նախնիք, հարկ է
այլորեն վաստակեք ինքներդ:
Հակառակ դեպքում այն երբեք ձերը չի
լինի»:
ԳՅՈԹԵ:
|
ՀՈԲԵԼՅԱՆԱԿԱՆ 11/06.2008թ.
ԻՆՖՈՐՄԱՑԻԱ...
«Նյութական
պատնեշը» արդեն հաղթահարված է, էներգետիկայի
ասպարեզը` մասամբ: Ժամանակակից ֆիզիկան տեղափոխել
է քվանտային մեխանիկա, դեպի «թույլ մետրիկա»,
գերթեթև տարրեր ու գերթույլ դաշտեր, տեսական
ֆիզիկան` գերլարերի իրականություն, ներամփոփ
չնչնագույն չափություններ և «Պլանկի պատից» անդին,
իսկ այս ամենի հետ կիբեռնետիկան ևս սևեռվել է
ինֆորմացիաների վրա...
|
12/04.2008թ.
ԵՐԿՐԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՐՊԵՍ...«ԿԵՆԱՑ ՃԱՆԱՊԱՐՀ»
Մոտավորապես
այսպիսինն է Կալիֆոռնիայի UCLA համալսարանի
պրոֆ. J. Diamond-ի տեսության
հիմնադրույթը` իր «Կենսամիջավայրի դերը
պատմության մեջ» էսսեյում:
|
26/10.2007թ.
ՕՐԻՆԱՑ ԵՐԿԻ՞Ր ԹԵ՞ ԷԱՑ ԱՇԽԱՐՀ
Այն, որ իբր հնում Հայաստանը անվանվել է
«աստվածային սուրբ օրինաց երկիր», հայոց մեջ
շրջանառություն է դրվել շումերական էպոսներում
Արատտային տրվող kur-me-sikili-la
բնորոշման թարգմանությամբ... Սակայն որքանո՞վ է
այդ հիմնավոր: |
06/01.2008թ .
ՆԵԲՐԱՅԻ
ԵՐԿՆԱՅԻՆ ՍԿԱՎԱՌԱԿԸ
2000 թ., Հայկ. լեռնաշխարհում հայոց և
համամարդկային արդի քաղաքակրթության 12000-ամյա
ծագումնաբանությանը նվիրված ԾՆՆԴՈՑ-ԱՅԱ
մենագրության լույս տեսնելուց ի վեր, այդ
տեսությունը հաստատել չուշացան այլազան հնագիտական
բացահայտումներ: Այդպիսի մեկ իրողության է
նվիրված սույն դիտարկումը...
|
|
|
|
|
|