Ալեքսանդր Վարպետյանին Հայաստանից վտարման առեղծվածային գործի մանրամասները
շարքից
|
Ազգամշակութային մեր գործունեության և քաղաքական
հալածանքների մասին գրվել
և ասվել է բավականին, ամեն մի
նոր հանգամանքի հետ բացելով ավելի ու ավելի
խորը ծալքեր:
Այս անգամ նոր հանգույցը ԱԱԾ-ի տնօրեն Գորիկ Գ.Հակոբյանն
է
և ժամանակին ՀՀ նախկին օմբուդսմեն Լ.Ալավերդյանին արված
նրա տարօրինակ հայտարարությունը: Եվ որքան էլ խուսափում
ենք ոմանց չվնասելուց և պետական
բնույթի
գաղտնազերծումներից, մենք ինքներս անհրաժեշտություն ունենք
հնարավորինս լուսավորել դեռևս մեզ անհայտ որոշ
դրդապատճառներ և մի շարք հանգամանքներ: Եվ այդ նաև որքան
վասն մեր ժամանակակիցների՝ նույնքան էլ գալիք սերունդների, հայ քանի երախտավորների պես հետագայում
չշահարկվելու համար:
Ուստի, սույն հոդվածաշարով բացում ենք
իրողության մի շարք սքող ծալքեր,
մնացյալը թողնելով հանգամանքներին: |
|
|
ՔԱՆԻ ԴԵՌ ԿԵՆԴԱՆԻ
Է «ԱՆՄԱՀ ԿԱՇՉԵՅԸ»...
ՄԱՍ ԱՌԱՋԻՆ
( «...Քանի
կենդանի
եմ,
Վարպետյանը
Հայաստան
չպետք
է
մտնի»- ՀՀ ՊԱԿ/ԱԱԾ-ի տնօրեն
գեներալ-գնդապետ Գորիկ Գուրգենի Հակոբյան:
Տե՛ս.
http://www.epress.am/2013/04/04/%d4%bb%d5%b6%d5%b9%d5%b8%d5%9e%d6%82-%d5%a7-%d5%b0%d5%a1%d5%b5%d5%a1%d5%a3%d5%a5%d5%bf%d5%a8-%d5%b7%d5%a1%d6%80%d5%b8%d6%82%d5%b6%d5%a1%d5%af%d5%b8%d6%82%d5%b4-%d5%be%d5%bf%d5%a1%d5%b6%d5%a3%d5%a1.html
1
տե՛ս նաև «Ա.Վարպետյանի վտարման առեղծվածը»,
http://www.eutyun.org/S/2/AVG/AVG-2.htm ):
Նկ. 1:
Գորիկ Գ. Հակոբյանը, «Արարատի գագաթներից» վեր ու
սնարին
(ձախից՝ Պաշտ. նախարար Ս. Օհանյանը, աջից՝ ՍԴ նախագահ Գ.
Հարությունյանը...):
|
1
Հատված (լուսապատճեն):
Նույնն ամբողջությամբ տե՛ս նաև
http://pressing.am/?p=2484&l=am
հղմամբ:
ԱԱյստեղ
հիշատակվող բոլոր կարևոր
միջադեպերը և իրադարձությունները
ամրագրված
են փաստաթղթերով: Մի քանիսը՝ ստորև:
հղմամբ:
|
|
|
«Նախանձի մեջ
ակնածանք կա, բանսարկումներում՝ ակամա
փառաբանում, պատժի մեջ՝ հաճախ պատիվ ու
պարգև... |
|
Խորհրդային
ժամանակներում քիչ թե շատ աչքի ընկնող որևէ անձ
ԿԳԲ-ի տեսադաշտից դուրս չէր մնում: Նույնը նաև
հետխորհրդային՝ հատկապես 1999 թ. հոկտեմբեր 27-ի
պետական ոճրագործությունից հետո, երբ Հայաստանը
կտրուկ վերցրեց ռուսական կողմնորոշում և
ընդհատակից դուրս եկավ երբեմնի ԿԳԲ/ՊԱԿ-ը, տարբեր
(ԱԱՆախարարություն), ի վերջո Ազգային
Անվտանգության Ծառայություններ ( ԱԱԾ )
ձևակերպմամբ: Այդժամ էլ որոշվեց մեր ճակատագիրը.
վտարումը հայրենիքից և տարիներով հետապնդումները
ողջ սփյուռքով մեկ: Բայց այդ մեր ո՞ր մեղքի համար
և ի՞նչ կարող է ունենալ մեր համեստ անձի դեմ ողջ
մի հանրապետության, ամբողջ մի ՊԱԿ /ԱԱԾ-ի տնօրեն,
ամբողջ մի գեներալ-գնդապետ Գորիկ Գուրգենի
Հակոբյանը, այդպիսի մի ոխերիմ վճռի ու դեռ
հայտարարության համար: Շատ շատերի և անձամբ մեզ
համար մի գլուխկոտրուկ, որը պիտի ջանանք
լուսաբանել հրապարակորեն, այլոց ևս
հնարավորություն տալով անելու սեփական
հետևություններ: Երիցս առավել, որ ըստ ԱԱԾ-ի
շատ խորհրդավոր հայտարարության նրանք «արգելքի վերաբերյալ ավելին
ասել չեն կարող»... ( տե՛ս կից հղմամբ): Մինչ այդ անհրաժեշտ է թռուցիկ
վազանցել այդ մռայլ հաստատության հետ մեր
ճակատագրական տարբեր շփումները:
---------------------------------------------------------------- |
|
|
Այդ թերևս սկսվել էր
ուսանողական 1962-1968 թթ տարիներին, երբ որպես
ակտիվ, հանդուգն ու սկզբունքային երիտասարդ,
խախտելով ընտրակարգը բառացիորեն նշանակվեցինք
ֆակուլտետի կոմերիտմիության քարտուղար: Ավելի ուշ,
մեր ազատամտությամբ հուսախաբելով նախաձեռնողներին՝
հեռացվեցինք: Նույն 1963-1968 թթ ԵՐՊԻ-ում է
սովորել նաև Գորիկ Գ. Հակոբյանը և վստահաբար
ճանաչել մեզ, իսկ 1969 թ. անցել ՊԱԿ: Մինչդեռ,
ինստիտուտից հետո մենք կրտսեր սպայի կոչումով
զորակոչվեցինք խորհրդային բանակ ու թերևս որպես
քիչ թե շատ «ինտիլիգենտ» և ծնունդով ֆրանսահայ,
Նախիջևանում նշանակվեցինք գումարտակի շտաբի պետի
օգնական՝ թերևս ոչ պատահականորեն ռազմական Հատուկ
Բաժնի անմիջական հսկողության տակ: Զորացրումի
նախօրերին առաջարկ ստացնաք նույն այդ բաժնից
«դառնալ ֆրանսահպատակ, բայց մնալ սովետական
քաղաքացի...»: Մենք ծնունդով արդեն ֆրանսահպատակ
էինք և
մերժեցինք Ֆրանսիա՝ մեր ծննդավայրը վերադառնալու
վճռականությամբ:
Ըստ կանոնադրության, այդ կարող էր լինել միայն զորացրումից 5
տարի անց, ինչին էլ 1976 թ. հասանք նույն այդ
ՊԱԿ-ի հետ բացառիկ սուր առճակատման պայմաններում:
Ընտանեկան պատճառներով ԽՍՀՄ հյուպատոսարանի հետ
այդ շարունակվեց Մարսելում, թեև մեր
ազգամշակութային գործունեության մեջ միշտ էլ
սատարել ենք հայրենի մշակույթի հանրաճանաչմանը,
հայրենասիրությանը և հայապահպանմանը: Եվ այդ մեր
ճարտարապետական մասնագիտությանը զուգահեռ
թատերական, հրապարակախոսական և հայագիտական-ազգաբանական
բուռն գործունեությամբ: Դրանում, առանցքային եղավ
1979 թ. ֆրանսահայ ARMENIA ամսագրի N°45-ում
հրապարակված «ՀԱՐԱՏԵՎՈՒՄ» հոդվածը, որտեղ
բարձրացվում էր հայոց
21-րդ դարի գերխնդրականը և
որն էլ հանդիսացավ ազգաբանական որոնումների հիմքը
( տե՛ս.
www.eutyun.org/S/E/Taregrutyun/EAITT.htm
): Երկրորդը՝ հայոց ողջ ճակատագրին և Եղեռնին
նվիրված «Արևորդյաց պարը» կինոսցենարն էր (1982 թ.):
Այն նախատեսվում էր իրականացնել հայրենիք-սփյուռք
համագործակցությամբ, միաժամանակ նախապատրաստելով
մեր վերադարձը հայրենիք: Եվ չնայած հայ ողջ
մտավորական ավագանու, ֆրանսիացի դեմքերի և
Հայաստանի Կինեմատոգրաֆիստների միության բուռն
աջակցությանը ( ստորև փաստաթուղթ N° 1, տե՛ս նաև
www.eutyun.org/S/X/0712/X_071211_
MiScenariPatmutyun.htm
հղմամբ), այն չիրականացավ քաղաքական
նկատառումներով: Չփոշիացնելու համար մի քանի տարվա
մեր ջանքերը, որոշեցինք կինոսցենարը վերամշակել և
որպես էպիկական քնարերգություն «Արփիական»
խորագրով հրապարակել Մեծ Եղեռնի 70 ամյակի
առթիվ, փողոցում հայտնվելու վտանգով գրավադրելով
մեր համեստ բնակարանը: Բարեբախտաբար հատորն
արժանացավ Հ. Ուզունյան 1985/86 թթ գրական Առաջին
մրցանակին, մենք հրավիրվեցին մի շարք հայ
գաղթօջախներ, բնակարանը փրկվեց և որոշեցինք այլևս
վերադառնալ հայրենիք: Անհասկանալիորեն մեր հայցը
մերժվեց (ստորև փաստաթուղթ N° 2 ), թերևս մեր խիստ
ազգամետ գործունեության և վերստին
սկզբունքայնության պատճառով:
Եվ քանզի հրավեր էինք
ստացել խմբագրելու անգլիահայ «Էրեբունի»
երկշաբաթաթերթը, մեզ մնում էր գոնե որոշ ժամանակ
հաստատվել Լոնդոնում: Այդ աշխատանքը մեզ
հնարավորություն էր տալիս ընդլայնել մեր կապեր
սփյուռքահայ մտավորականության հետ և ըստ այդմ
վերամշակել ու հիմնել «Հարատևման Ուխտ» ծրագիրը
(
http://www.eutyun.org/S/E/E/HaratUxt.htm ):
Մենք արդեն ուշագրավ դեմք էինք նաև
հայրենիքում: Ուստի, առինքնման փորձերը չուշացան:
1987թ. հայրենիքում մեզ ծանոթացրին Հայաստանի
մշակույթի նախկին նախարար Գուրգեն Առաքելյանի շատ
բարեկիրթ դստեր հետ: Անձնական նախորդ
ձախորդություններից հետո այն խոստանում էր լինել
կայուն ընտանիք, հայրենիք վերադառնալու և
սփյուռքից հետո տեղում ազգամշակութային
գործունեությամբ զբաղվելու հնարավորություն:
Առավել ևս, որ 1988 թ. Մարսելում հրապարակվեց
«Ովքե՞ր են ի վերջո արիացիները» մենագրությունը,
իսկ Հայաստանում թափ էր առել ղարաբաղյան շարժումը
և մեր ազգանվեր գաղափարները այլևս ոչ միայն
խանգարիչ չէին՝ այլև ԽՍՀՄ-ի և մարքսիզմ-լենինիզմի
փուլուզումից հետո նույնիսկ օգտակար: Երկիցս
առավել, որ ըստ նույն նախարար ու նաև գրող
Գուրգեն Առաքելյանի, «Արփիական»-ում ուրվագծված էր
նոր մի աշխարհայացք և մենք հայրենիքում իբր ունեինք
կայացման մեծ հեռանկարներ: Եվ երիցս առավել, որ
այդ կինոսցենարի, «Արփիական» հատորի և արիացիների
տեսությունից հետո արժանացել էինք հայ և օտար
մտավորականության և լայն շրջանակների համակրանքին,
միաժամանակ լինելով հասարակական նոր և անապական
դեմք: Այդու, «հին գվարդիան» ամենայն
հավանականությամբ վերստին ինչ-ինչ ակնկալիքներ
ուներ: Նամանավանդ, որ այդ ընտանիքը հովանավորում
էր Աֆղանստանում ծառայած, ՊԱԿ-ի ոմն մերձակից
գնդապետ
2
( նրան այդպես էլ երբեք չհանդիպեցինք ու
չճանաչեցինք, չի բացառվում՝ նույն Գորիկ Գուրգենի
Հակոբյանը կամ մերձակից մեկը... ):
|
|
2
Դեռևս 1983 թ.,
երբ Հայաստանում ավագ
մտավորականությանը և մշակութային
կառույցներին ներկայացնում էինք
«Արևորդյաց Պարը» կինոսցենարը,
մենք բնականաբար ՊԱԿ-ի
հսկողության տակ էինք: 1987թ.
պաշտոնական զրույցի էինք
հրավիրվել «Դվին» հյուրանոցի
սենյակներից մեկում, վերստին
ստացել համագործակցության առաջարկ
և որպես ֆրանսահպատակ՝
քաղաքավարիորեն մերժել (պետք է
լինի այդ հանդիպման
ձայնագրությունը ): Վերջին
առաջարկությունը եղել է 1992 թ.,
արդեն ՀՀՇ-ական ծառայությունների
կողմից՝ «այլևս անկախ Հայաստան»
պատճառաբանությամբ: «Ես
հայրենիքին օգտակար կլինեմ այլ
կերպ» եղել է մեր պատասխանը, ինչն
էլ արդեն ընթացքում էր: Մեզ մնում
էր շարունակաբար խուսանավել և
տարբեր միջոցներով ինքներս մեզ
«փչացնել», որպես նման
«առաքելության» ոչ պիտանի:
3 Այն
լույս տեսավ հանգանակությամբ
(որին 400$ մասնակցել էր անգամ
ԱՍԱԼԱ-ն), իսկ մինչ այդ «Էության
ծրագիրը» ֆինանսավորել էր Պ.
Հերունին (Երևան-1991 թ.), նույն
թվին Գառնիում Միհր աստծո
տոնակատարությունը՝ շուրջ 20
հաստատություն, այդ թվում 4 ԲՈՒՀ
և 447 գործարանը (այդժամ Կ.
Դեմիրճյանի տնօրինությամբ ):
4 Բացի
հոգեգործունեության
զգայական-բանական-ոգեկան
ասպարեզներից, էիզմը համադրում է
նաև իդեալիզմը և մատերիալիզմը,
լրացնելով ու «փրկելով» այն որպես
նյութական աշխարհի
փիլիսոփայություն,
իդեալիզմը՝ հոգևոր: Այն, ինչը մարքսիզմ-լենինիզմի ճակատագրական բացն
էր...
|
|
|
|
|
Ուստի,
վստահաբար քաջածանոթ այս ամենին, մեր
«Հարատևման Ուխտ» ծրագրին, սփյուռքում
հայրենասիրական գործունեությանը և լրջորեն
հետաքրքրված մեր գաղափարներով, Հայաստանի
երբեմնի ՀԼԿԵՄ-ին կից «Որոնում» կենտրոնը
առաջարկեց հիմնել դուստր
կազմակերպություն` հանձն առնելով վարչական
ու ֆինանսական աջակցություն: (տնօրեն`
կիբեռնետիկ, գիտ. դոկտ. Գրիգոր Վահանյան:
Անձի բուն «պրոֆիլը» երևակվեց ավելի
ուշ: Նա «Կանաչ Վիշապի» մեկ բջիջն էր,
այսինքն` ինչպես ՀԼԿԵՄ-ի կարևոր դեմքերը,
ՊԱԿ-ի հաստիքային բարձրաստիճան կադր):
Այդպես, «Հարատևման Ուխտ» ընկերակցության
հիմքով և ծրագրի վերամշակմամբ, 1990
հիմնվեց ԷՈՒԹՅՈՒՆ Ազգային Իմաստության
Տաճարը, ներառելով նաև հայրենի երախտավոր
մտավորականներ (տե՛ս
www.eutyun.org/S/E/Taregrutyun/EAITT.htm):
Այն միանգամից արժանացավ ավագ
մտավորականության զորեղ քաջալերանքին,
ոմանց
բարոյական, այլոց՝ նաև նյութական
աջակցությանը, իսկ 1992 թ. հրատարակեց իր
«Էություն» հանդեսի նմուշային համարը
3 (
տե՛ս.
www.eutyun.org/S/E/EHandes/EHNH.htm
և
www.eutyun.org/S/P/AAV/AV_ManuscriptsAndDocs.htm):
«Հին գվարդիան» չէր սխալվել: Որպես գաղափարախոսականներ, նրանք առաջինն էին կռահել Էության
ոգե-գաղափարաբանական զորությունը, ինչը բացի մտավորական
ավագանու գնահատանքից ( սկսյալ Հ.
Սահյանից, անցնելով Ա. Տերտերյան և Ս.
Փարաջանով, մինչև Վիկտոր Համբարձումյան և
այլք), ավելի ու ավելի հաստատվեց
զանգվածային ընդօրինակումներով
4: Եվ այդ
առաջինը հենց «հին գվարդիայի» կողմից և
ցայսօր
( մասամբ տե՛ս հետևյալ հղումներով.
www.eutyun.org/S/E/AZGABANAKAN/Azgaban.htm
և
www.eutyun.org/S/Ashx/Banagoxutyun.htm
) :
Սակայն, Էության Խորհուրդը որոշեց մնալ
անկախ և հրաժարվեց «Որոնում» կենտրոնի
խոստացյալ 15000 ռուբլի գումարից ( ինչն
այդժամ զգալի գումար էր): Զի, Էություն
ԱԻՏ-ը իր կանոնադրությամբ հայտարարվել էր
վերպետական, վերկուսակցական և
վերկրոնական, հայոց պատառոտված
իրավիճակում ջանալով ծառայել բոլորին,
հանուր ոգեգաղափարական հասունացմանն ու
հայրենիք-սփյուռք ամբողջացմանը:
Հանգամանք, ինչ նկատել ու շեշտել էր ՀՀ
ԳԱԱ-ի պրեզիդենտ Վ. Համբարձումյանը իր
պաշտոնական գրությամբ (ստորև փաստաթուղթ
N° 3 ): Ըստ այդմ, Էությունը ներառել էր
արժանավոր միաբաններ բոլոր ասպարեզներից և
կուսակցություններից, դրանց մեջ վստահաբար
«հին գվարդիայի» ներկայացուցիչներ (մի
քանիսը հետո ինքնաբացահայտվեցին...),
պատրաստ համագործակցելու բոլոր
շրջանակների հետ: Սակայն, այլ էին
ընդհատակյա ՊԱԿ-ի նկրտումները և ամենայն
շրջվեց մեր դեմ: Խնամիական կապերը
խզվեցին, Էության ներսում մեր դեմ
կազմակերպվեցին դավադրություններ և
հեռացման փորձեր: Մենք արդեն անցանկալի
անձ էինք, ըստ «կգբ-ական» ավանդույթի՝
անվերահսկելի, այդու էլ վտանգավոր: Առավել
ևս, նրանց ոչ հաճելի որոշ շրջանակների հետ
մեր ոգեգաղափարական ու ազգային
հարաբերությունների պայմաններում:
Այսուհանդերձ, մեզ թողեցին գործել, նախ արդեն որոշ
ժողովրդավարության առկայության, «Էության»
լայն ժողովրդականության, իսկ առավելաբար
մեր ոգեգաղափարական արտադրանքի շնորհիվ:
Եվ այդ, մինչև 1997 թ. հոկտեմբեր 27-ի
ոճրագործությունը, որի վերաբերյալ
ունեցանք կարճ մի տեսագրված ելույթ
(
www.youtube.com/watch?v=QIoF50rDQhM&list=
UUe4hCk7V5XIJ9DikXKmOJaA ): Իսկ
պուտինյան նախագահությամբ, երբ Հայաստանը
կտրուկ վերցրեց ռուսական կողմնորոշում,
մենք արդեն վտարման ենթակա «սև
ցուցակում» էինք, ինչը նախ արտահայտվեց
20.04.2000 թ. ՀՀ ԳԱԱ-ում արիականության
առաջին գիտաժողովին մեզ բացառելու փորձով
( այդուհանդերձ, որպես «հայարիականության
հայր», ոմանց համառությամբ տրվեց բացման
խոսքի իրավունք), ապա մեր մերձակցի
միջոցով ԱԱՆ/ԱԱԾ փոխտնօրեն Գորիկ Գ.
Հակոբյանին դիմելու հորդորով: Այն վերստին
ավարտվեց ապարդյուն, զի մենք հրաժարվեցինք
նրան ներկայանալ որոշակի ծրագրով (տե՛ս.
www.eutyun.org/S/2/AVG/AVG_120408_Gorik.htm
): Սակայն, մենք անմիջապես չվտարվեցինք,
այդ կլիներ շատ աղմկահարույց: Սպասեցին,
մինչև 2002 թ. Հայաստանում եռամյա մեր
կացության կարգավիճակի ավարտը, որ
չվերանորոգվեց, թեև Մշակութային նախարարի
միջնորդության: Հանգամանք, ինչը
հավասարազոր էր վտարման, մեր
ներկայությունը հայրենիքում «ոչ
նպատակահարմար» պարզամիտ
պատճառաբանությամբ: Միայն 2007 թ.,
«ՀԵՏՔ-հետաքննող լրագրողներ»
խմբագրության միջնորդությամբ
ստացվեց պաշտոնական պատճառաբանություն,
ըստ որի մենք հանդիսանում ենք «ՀՀ
պետանվտանգությանն ու հասարակական կարգին
լուրջ սպառնալիք»... (
www.eutyun.org/S/2/AVG/AVG_070718_OVIR.htm
)...
Ցայստեղ, մեր հալածանքների բուն պատճառ հիմնականում գաղափարական
է: «Հին գվարդիան» դարձել էր դրության
տերը, Էության գաղափարների մի մասը
յուրացվել էին, մենք էլ դարձել
«սպառնալիք»: Սակայն, դժվար թե ամբողջ մի
հանրապետության, ամբողջ մի ԱԱԾ տնօրեն,
ողջ մի գեներալ-գնդապետ միայն այդքանի
համար իր կյանքով երդվեր
մեր մուտքը հայրենիք արգելելու համար:
Վստահաբար, պիտի լինեին նաև այլ
դրդապատճառներ, ինչպես հիվանդությունների
մի շարք ախտաբանությունների պարագայում:
Դրանց կանդրադառնանք սույն քննախուզության
2-րդ, 3-րդ և 4-րդ բաժիններում:
Այսուհանդերձ, այստեղ կարող ենք և հարկ է անել արմատական մի քանի
եզրակացություններ.
- Ցայստեղ Գորիկ Հակոբյանը մեր վտարման
մեջ վճռորոշ դեր, թերևս դրա հնարավորությունը և
անձնական պատճառներ չի ունեցել ( այդ 2004
թ. ԱԱԾ տնօրեն նշանակվելուց հետո, իսկ իր
հայտարարությունը օմբուդսմեն Լ.Ալավերդյանին արել է 2005 թ., ենթադրում
ենք այլ նկատառումներով): Եվ անկախ
նրանից, այդ տվյալ «ռեժիմի» տխրահռչակ
ավանդույթներից է: Եղել են շատ ավելի
դաժան պարագաներ քանի-քանի հայ
երախտավորների հետ, հիմնականում
նման նկատառումներով:
- Այդ «ռեժիմը» ազգային թե ազատամտական որևէ դրսևորում չի հանդուրժել և չի
հանդուրժելու, հայոց «հավերժ բարեկամի»
շահերին «հավերժ հավատարիմ» ծառայելու
պատճառով: Այդպես եղել է անցյալում, նոր
եռանդով ու նորանոր
քաղտեխնոլոգիաներով շարունակվում
է ցայսօր: ԽՍՀՄ-ի
փուլուզումից հետո ջանալու են
վերստին վրիպումներ և նոր
«սպառնալիքներ» թույլ չտալ: Այլևս
թույլ չի տրվելու նաև ազգի հոգևոր
և բանական հասունացում, ինչը
հանգեցնում է ինքնության ու
ինքնագիտակցության, և ինչն էլ մեր
մեծագույն «սպառնալիքն» էր...
- Մինչդեռ, մեզ հաջողվեց հայրենիքում քիչ թե շատ գործունեություն ծավալել
ԽՍՀՄ-ի փուլուզումից ետ մասնակի
անկախության շնորհիվ, մինչև 1999
թ. հոկտեմբերի 27-ը, որից հետո
Հայաստանը վերադարձավ «մեծ եղբոր»
աքցանային գիրկը:
- Այս «ռեժիմի» խրոնիկական այլ հատկանիշները և մեր հալածանքների բաղադրիչ
դրդապատճառները՝ սույն քննախուզության
հաջորդ բաժիններով: Դրանք կարող
են գերազանցել ցանկացած
երևակայություն և դիահերձման պես
երևակել արդի հայ իրականության
զազրելի ախտաբանությունը :
- Բոլոր դեպքերում, և անկախ մեր թե որևէ այլ մեկի պարագայից, իրողությունը
վերանձնական է, հայոց ապագայի և
ազգաբանական առումներով ինքնին անչափ ուսանելի:
Այդու էլ մեր կենսափորձն ու այս լուսաբանումները՝
ժամանակակից տարեգրություն և
գոյաբանական
պատգամ, յաղագս հետնորդների, ազգի
և վերին ճշմարտության:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Փաստաթուղթ
N°1- Հայաստանի
Կինեմատոգրաֆիստների միության
զեկուցագիրը
«Սասունցիների Պարը» («Արևորդյաց Պարը) կինոսցենարի
քննարկման վերաբերյալ (29.09.1983թ.):
Փաստաթուղթ N°2- Հայրենիք վերադառանլու
30.09.1986թ. մեր հայցի մերժման
պատասխանը, Մարսելում ԽՍՀՄ
հյուպատոսարանի նամակով (19.01.1988 թ.):
Փաստաթուղթ
N°2 - ՀՀ
ԳԱԱ պրեզիդենտ Վիկտոր
Համբարձումյանի պաշտոնական
գնահատանքը «Էություն» նմուշային
հանդեսի և ընդհանրապես Էության
գաղափարների վերաբերյալ (10.08.1992թ.,
ավելի հանգմանալից.
www.eutyun.org/S/P/AAV/AV_ManuscriptsAndDocs.htm ):
Ալեքսանդր Արորդի
Վարպետյան
Մարսել, 21 հուլիս 2014 թ.
|
|
|
|
|
|
|
|