|
Որպես ընթացիկ բանագողություն այդ մասին արդեն
անդրադարձել էինք սույն կայքում և սոցցանցերում (
www.eutyun.org/S/Ashx/DJAKATAGRAKAN.htm ): Սակայն,
շուտով պարզվեց, որ այս սովորական բանագողություն չէր, իբր
«երբեմնի» պրոֆեսիոնալ կգբ-ական ոմն Յուրա Սարգսյանի
կողմից:
Իրականում, խոսքը շատ հեռու գնացող ու մշակված մի
ծրագրի մասին է, ինչը մեր «չեկիստը» ինքն է հայտարարում.
«Ներկայացվող տեսանյութը սկիզբն է լայնածավալ և շահույթ
չհետապնդող հետազոտական ծրագրի, որի նպատակն է բացահայտել
և բազմալեզու հանրությանը ներկայացնել լայն տարածում
ունեցող *ՀԱՅ-ՀԱՅԱ* բառի ծագումնաբանությունը»
(
www.facebook.com/ararehimadram/videos/470155308966627):
Ուստի, մի շարք նկատառումներով լուսաբանումը դառնում է
հրամայական: Զի, դժվար թե այդ համակարգից, 1-2
գիտակներից բացի, որևէ մեկը կարողանա կռահել
նպատակը, իսկ ոչ
մասնագետ սովորական ընթերցողը հասկանալ բանագողության
մեթոդաբանությունը, տեսնել աղբյուրը և խարդավանքի
ընդգրկումը:
Նկ. 2:
a)
«Ինքնություն»
հատորը (Երևան 1993):
b) «Ծննդոց-ԱՅԱ» ( Երևան
2000/2003 թթ):
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Նախ անտեղյակներին հայտնեք,
որ Հայ-Հայա բառի ծագումնաբությունը կատարելապես
բացահայտված է և միայն այս «չեկիստը» իբր չգիտեր... Սկզբում
նրա խոսքը *այ-*այա դիցարմատի և ըստ այդմ
«հայ» ցեղանվան ու դիցաստծո համասփռվածության մասին էր,
ինչը հայագիտության մեջ 25 տարի առաջ առաջին անգամ արծարծել էինք
«Ինքնություն» հատորի «Հայերը և արմենները» հոդվածում (
Երևան 1993 թ., էջ 46-57: Նկ. 2a ): Շատ ավելի խորն ու
հիմնավորապես՝ «Ծննդոց-ԱՅԱ» ծավալուն մենագրության մեջ (
մոտ 1000 էջ, Երևան-2000 թ., վերահրատ. 2003 թ.:
Նկ. 2b): Ըստ այդմ,
լեզվաբանություն մեր իսկ ներմուծած *այ-*այա
դիցարմատի ( և ընդհանրապես դիցարմատների ) տարածա-ժամանակագրական
ընդհանրացումներով վերականգնել էինք ԱՅԱ
դիցանվամբ հեռավոր նախամորը՝ դեռևս առնվազը 12000 տարի
առաջ, այն առնչել երկրագործության սկզբնավորման,
մայրիշխանության և լուսնապաշտության հետ և
նախահնդեվրոպական այդ լայնածավալ հանրույթը պայմանականորեն
բնորոշել որպես «այական»:
Այստեղից էլ *այ-*այա
դիցարմատով համատարած ցեղանունները, դիցանունները
և դիցական այլազան հասկացություններ ամենատարբեր
էթնոսների մեջ:
Անասնապահության զարգացման, արևապաշտության
և հայրիշխանության անցման հետ *այ-*այա դիցարմատին
հավելվում է «յ» կիսաձայնը և ապա սղվում
առաջացնելով *այր-*ար այլ մեկ դիցարմատ
( հմմտ. Այրարատ-Արարատ, հին պարս. ayria, սանս. aria ևն
): Եվ ի վերջո այ>էյ և ա>է
լծորդմամբ բառ-հասկացությունների մի ամբողջ
բառարան, հնդեվրոպական թե ոչ ամենատարբեր լեզուներում,
ինչպես հայ. այրել-էրել,
այգի-էգ,
այգուց-էքուց, հին հուն. Αΐγυπτος-Այգիպտոս-Եգիպտոս,
ֆրանս. crayon-մատիտ (կարդացվում է «քր/ղեյոն» ), գերմ.
ai-e, թուրք. erkek-այր,
erkeden-այգուց ևն: Իսկ ամենաուշագրավը
շումերա-աքքադ. Էյա-Էա-Հայա իմաստության
և արարչագործության ծովաստվածը, որի հիմքն է հայոց
Է-Էություն աստվածությունն ու հասկացությունը (
լատ. essence , Նկ. 3a,
զույգ ջրաշիթերով աստվածությունը...): Եվ այդ, հայրիշխանության հետ
կապաված ԱՅԱ նախամոր արականացմամբ ու
վերաճմամբ, իսկ *այր-*ար դիցարմատից՝ հայոց ԱՐԱ
արեգակնային աստվածությունն ու արևապաշտական
հասկացությունների մի գողտրիկ բառարան:
Բարի, իսկ ի՞նչ է իբր «պատահաբար» բացահայտել մեր
«չեկիստը» և ո՞րն է նրա «ստրատագեմը»:
Նկ.3a |
|
Նկ.3b |
|
|
|
Նկ.3: a). Հատված Yuri Sargsyan-ի
կայքէջից 15.08.2017 թ. դրությամբ: Աջ կողմում ՝ նրա
նորահայտ «ընկերները» ( առանձին՝ 3b նկարում), ձախ
կողմի վերևում՝ նրա «երազանքը»
(տե՛ս քիչ ներքևում՝ կապույտով ), ապա Էա-Հայա
աստվածությունը, ավելի վար՝ դեպի եռանկյան մեջ «Է»
սրբազան տառին տանող ընթացիկ լուսանկարներ: Կարմիր օղակի
մեջ նշված այդ լուսանկարը «չեկիստը» վերցրել է
eutyun.org մեր կայքից, որտեղ այն համարյա ամենուր է և ՈՉ
ԱՅԼ ՄԵԿ ՏԵՂԻՑ (տե՛ս օրինակ.
www.eutyun.org/S/E/7%20tive/7%20tiv-2.htm
և
www.eutyun.org/S/E/AZGABANAKAN/Delphic%20E'i.htm
): Զի, այդ լուսանկարել ենք մենք մեր որդու հետ
և ունենք անգամ դրա հեղինակային
իրավունքը: Այդ կենտ փաստը աներկբա վկայում է, որ մեր
«կապիկը» քջջում է մեր էջերը և լկտիաբար «թխում»: Նկ.
3b. Մեր «չեկիստի» ֆեյսբուկային ընկերները հենց մեր
շրջանակներից: Ներքևի աջ անկյունում ՝ ստամբուլահայ մեր
բարեկամ Varujan Asadur-ը, որի տանը հյուրընկալվել էինք
2004 թ.: Կողքին՝ Nelli Arakelyan-ը, լոսանջելեսյան մեր բարեկամ Պողոս
Առաքելյանի տիկինը, ծանոթ դեռևս 2002 թվից: Թե ինչպե՞ս են
նրանք հայտնվել այստեղ՝ այլ մեկ հանելուկ է, բայց այսպես
կազմակերպված ու միանգամից համատեղ՝ պարզապես ֆեյսբուկյան մեր էջից:
Իսկական «շպիոնական» ձեռագիր..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
Եթե մենք
Էա-Հայայի և հայոց Է-Էության
հասկացության խորը և տարիների
հետազոտությունների բերումով հանգեցինք նախ
ԱՅԱ նախամոր և
*այ-*այր-էր-է դիցարմատների նվազագույնը
12000 տարվա խմորումներին և ամփոփմանը, ապա
ընդօրինակման առումով այս «կապիկը» արդեն
քաջածանոթ մեր հետազոտություններին, ալիքները
խառնելու և բանագողության հետքերը սքողելու համար
իբր պատահաբար սկսում է *այ-*այա
դիցարմատով համատարած ցեղանունների
«բացահայտմամբ», նախապատրաստելով
Է-Էության հայտնությունը հայ
իրականության և առաքելական եկեղեցու մեջ ( տե՛ս
քիչ վերևի հղմամբ, Նկ.4,
e,f,g,h,i ): Սակայն, նախ անում է կոպտագույն
սխալների մի ամբողջ շարան, *այ-*այա
դիցարմատով ցեղանուններն ու դիցական
հասկացությունները մակաբերելով հայ
ինքնավանումից և «երազելով» հայ
առաքելական եկեղեցում իբր վերականգնել Հայա
աստծոն
( տե՛ս Նկ.3a կարմիրով օղակված մակագրությունը):
«Երազում եմ այն օրը երբ ՀԱՅ ԱՌԱՔԵԼԱԿԱՆ
եկեղեցին իր ծեսերի ընթացքում իր ազգին կդիմի
ԱՐԱՐԻՉ ՀԱՅ ԱՍՏԾՈ անունից և կվկայակոչի ՆՐԱ
զավակների խոսքն ու գործը եւ կփառաբանի Նրա Զինվոր
ազգին...»:
Աներևակայելի մեկ հիմարություն, զի հայ
եկեղեցում այդպիսի աստվածություն գոյություն չի
ունեցել!!!: Իսկ բոլոր ազգերին մակաբերելով
հայերից անում է ոչ միայն մեծագույն այլ մեկ
տխմարություն, այլև՝ խարդավանք, խեղաթյուրելով և
համաշխարհային ծաղրանքի ենթարկելով ԷՈՒԹՅՈՒՆ
ոգեգաղափարական ողջ համակարգը, իր բոլոր
տեսություններով ու հիմնադրություններով:
Այդու հիմարացնում է առանց այդ էլ կատարելապես տխմարացած ողջ
հայ հասարակությանը, զրկելով նրան «Ազգ և նոր
հազարամյակ» քառահատոր նախածրագրից («Էականք»,
հ-1, Երևան 2002, «Հայտնություն», հ-3, Երևան 2006
թ., «Միջօրեական», հ-2 և «Ձիու քայլ», հ-4
հրատարակման ենթակա չեն: Տե՛ս.
www.eutyun.org/S/MM/1/EAKANQ%20p-I%20.htm
)...
Ասում են երբեմնի «չեկիստ» չեն լինում և հենց այնպես չեն
հեռացվում: Հայտնի չէ թե մեր հերոսը հեռացե՞լ թե՞
հեռացվել է համակարգից
1
( նրա անցյալն ու
ինչությունը տե՛ս.
http://septemberi21.blogspot.fr/2007/12/blog-post_04.html
): Եվ անգամ հեռացման պարագայում կգբ-ականի
խառնվածքն ու ավանդույթները շարունակում են գործել
ցմահ: Սակայն, մեզ չի թվում, որ այդ ամենը արվում
են սոսկ վասն ինքնահաստատման ու ինքնակարևորման:
Զի, նախ տեսանյութերն արվում են ռուսերեն լեզվով և
ռուսախոս լսարանի համար, իսկ դրանք որոշակի ծախսեր
և կապեր են պահանջում: Երկրորդ, իր շրջապատում
հավաքագրում է ազատ հայագետների որոշակի խումբ
(տե՛ս.
http://arar-e.com/authors ..... ), ինչպես
խորհրդային շրջանում հայագիտությունը վերցվում էր
հսկողության տակ ու սահմանափակվում:
Մինչդեռ այստեղ
օգտագործվում է որպես զորավոր խայծ ու դեռ աշխարհի
ժողովուրդներին հայ ժողովրդի արմատներով միմյանց
իբր կապելու փորձ: Եվ երրորդ, իր ֆեյսբուկյան
տարածքի մեջ ընդգրկելով Էության շրջանակները,
որոնք հայագիտության հակմամբ ինքնաբերաբար հետևում
են նրա բարբաջանքներին և դառնում
ակամա վիրուս տարածող կոբայներ
2
(ունենք ընդհանուր 76 ընկեր-օգտատերեր: Նկ. 3b ):
Առավել զազրելի են հայագիտությամբ
զբաղվող միջակությունները, որոնց կերել էր
նախանձը, այժմ արդեն մխիթարված են, որ «թխողները»
միայն իրենք չեն և Վարպետյանը բոլորին է մեղադրում
բանագողության մեջ....
Իսկ առավել կարևորը, իրականում մեր «չեկիստը»
ջանում է սքողել Էության
գործունեությունն ու վաստակը, ըստ այդմ՝ հատկապես
մեր: Եվ այդ առավելաբար «Հոկտեմբեր 27-ի
առեղծվածը» մեր ահարկու հետազոտության պատճառով
(Լոս Անջելես 2013 թ.) առավելապես ուղղված գալիք
սերունդներին...
Այս ամենում մեզ
համար առավել մտահոգիչը հայոց և հատկապես քիչ թե
շատ ինտելեկտուալների անհավատալի պարզամտությունն
ու բարոյական չափանիշներն են, և նրանց այդքան հեշտ
առինքնումը: Հատկապես նրանց, որոնց գրքեր ենք
նվիրվել իբր լուսավորելու համար, շատերից առանց
մի չոր շնորհակալություն ստանալու ( մի քանիսը կան
վերոնշյալ լուսանկարներում...):
Այս
արդեն էթիկայից շատ ավելի ծանրակշիռ խնդրական
է: Զի.
Հանցանքը
պարտակող անձը ինքնին դառնում է մեղսակից,
խարդավանքը չտեսնելու
տալը՝ մասնակից:
Ակնկալում ենք ընթերցողների ներողամտությունը որոշ
անհարիր եզրաբանության ու ոճի օգտագործման համար:
Զի, չափազանց դառն
է ամբողջ մի կյանք անվարձահատույց նվիրվելուց և
այդքան բացահայտումներից հետո վտարվել հայրենիքից,
կողոպտվել ինչքից ( հատկապես երևանյան բնակարանն
ու արխիվները) և տասնամյակների վաստակից,
արժանանալով երախտամոռության ու անպատկառ
բանագողություններին, չունենալով համակիրների
գոնե բարոյական աջակցությունը:
Նման անպատկառություններ կարող էին կատարվել
միմիայն Հայաստանում, Մոզամբիկում,
նման մի քանի աֆրիկյան երկրներում և
կատարելապես բարոյազուրկ հասարակության մեջ:
Ավելին՝ կատարելապես անբարո ու անպատկառ ոմն
կգբ-ական տականքի կողմից:
Սակայն, նկատի առնելով Հայաստանում կատարվող ոչ
պակաս օրինազանցությունները, խարդավանքները և նման
վարքաբանությունը, այս միջադեպը կարելի է ընդունել
օրինաչափ: Տվյալ անձը շատ լավ գիտե
մանիպուլյացիայի ենթարկել անհատներին և ամբողջ
հասարակությունը ( նրա ՖԲ
էջում նշյալ ստատուսը տեսեք ի՜նչ ոգևորություն է
առաջացրել դեբիլների ամբողջ մի շրջանակում, իսկ
նրան հենց այդ է պետք.
https://www.facebook.com/yuri.sargsyan
), որ
Հայաստանում հասարակական կարծիք ու բարոյականություն
գոյություն չունի, որ հայ հասարակությունը վերածվել
է կամազուրկ մի անասնահոտի, որի հետ կարող են
վարվել ինչպես կուզեն (ոմանց հայրենասիրական
հոխորտանքները բացարձակապես ձևական մխիթարանքներ
են...), որ ոչ մեկ լրատվական չի հրապարակի
նման մի նյութ և անգամ դատարանով հեղինակային
իրավունք անհնար է պաշտպանել
3 :
Նման իրավիճակում մեզ մնում է ջախջախել իբր
«գիտական» այդ անհեթեթությունները (դրա համար
գիտական զորեղ ռեսուսներ ունենք ու դեռ
անգերազանցելի էիզմ ուսմունքը....): Եվ այդ
բնականաբար
շահագրգիռ՝ թեկուզ օտար լրատվամիջոցներով ու
շրջանակներով, իսկ ամենացավալին՝ այլևս ոչինչ
կարևոր չհրապարակել, ծայրահեղ դեպքում այդ ևս
տրամադրելով այլոց...
Ըստ արևմտահայ մի ասացվածքի.
«Աստուած մէկու մը հոգին առնելէ առաջ նախ խելքը
կառնէ»:
Ըստ երևույթին ոչ
միայն Աստված, այլև՝ սատանան:
Իսկ եթե մեռնել, ապա գոնե արժանապատվորեն...
|
1
Այլոց թխածո բարբաջանքները տարածող
մեր իբր «ընկերներին» մենք հեռացնում ենք մեր
շրջապատից: Այս անձանց ենք թողնում ընտրել իրենց
դիրքորոշումը, հուսալով ախտաբանական
նկատառումներով ստիպված չլինել հեռացնել
նաև նրանց...
2
Քաղաքակիրթ երկրներում միայն այսպիսի
մի հոդվածի հրապարակումը համապատասխան մարմիններին
և հատկապես ԱԱԾ-ին կհուշեր այս առիթով
հետաքննություն բացել փաստերի ստուգման
նկատառմամբ: Զի, հարցականի տակ է դրվում
հենց նրանց
հեղինակությունը...
2
Այս հարցով դիմվել է մի քանի
հայաստանյան իրավաբաններին: Արձագանքը եղել է
զարմանք, նման միջադեպի իբր առաջին դեպքն է և երկար
ժամանակի խնդիր, առանց դրական ակնկալիքների... |
Ալեքսանդր Արորդի Վարպետյան |
Մարսել, 16 օգոստոս,
2017թ. |
|
|
|
|